Online služba Hudba Google Play je aplikace určena pro mobilní telefony. V podstatě se jedná o dva typy prodeje, respektive poslechu který můžete využít. Za malý peníz si koupíte konkrétní skladbu, kterou máte rádii a chcete ji vlastnit na svém mobilním telefonu. Nebo si pořídíte měsíční předplatné a můžete si libovolně přehrávat písničky dle sebe a jak chcete často. Nelze je však stahovat. Je zde milióny skladeb, takže v podstatě každá kterou vzpomemte. Při našem testování jsme nenarazili na skladbu, kterou by nebylo možné stáhnout. Ano, samozřejmě, že malé české punkrockové kapely zde nejsou. Ale to od zahraniční služby (respektive její české mutace) skutečně nelze očekávat. Z anglicky zpívajících kapel tam byly i ty hodně méně známé (např. Bloondey eay,..). Výhodou předplatného je také možnost poslouchat prakticky kterékoli rádio. Takže si v pohodě naladíte vaše oblíbené zahraniční a posloucháte z mobilu (já poslouchám hodně například Realpunkradio). Všechny uložené skladby lze pohodlně sdílet mezi vašimi zařízeními (pokud máte třeba tablet, mobil a a notas s aplikací). Mezi sebou si vždy převedou poslední stahované skladby.
Co je ovšem největší pecka, je současná nabídka na free vyzkoušení aplikace. Kdysi nabízel Google pouze jeden měsíc. V současné době je to 60 dní. To už je pořádně dlouhá doba, aby jste si službu mohli vyzkoušet. Nevýhodou akorát je, že v testovací verzi nelze hudbu stahovat. Můžete pouze pouštět cokoli chcete.
Cestou bezplatné aplikace na hudbu jde Spotify. Zde je samozřejmě také placená sekce ale můžete využít i free verzi. Nicméně po každé druhé až třetí písničce musíte přečkat několik reklam. Někdy trvají reklamy až jednu a půl minuty. Například při běhaní, kdy nemáte moc chuť něco přepínat či hledat, to není nic extra příjemného. Na druhou stranu ušetříte asi 2000 Kč ročního předplatného, které by vás stála Hudba Google Play. Celkově je googlovská služba daleko lepší a má více personálních funkcí. Tzn. lepší ovládání a přepínaní alb, tagování skladeb, řazení skladem apod. Ale tak jako u všeho platí, že co uživatel, to jiná chuť.